جشنواره تئاتر ارسباران فرصت همدلی میان هنرمندان است

خبرگزاری شبستان: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هماهنگی و همراهی خوبی بین هنرمندان و ادارات شهرستانی در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ علی محرمی، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اظهار داشت: در دنیای امروز نقش و جایگاه فرهنگ  و هنر به عنوان یک عنصر تاثیرگذار و غیر قابل انکار در بالندگی و توسعه پایدار در جامعه پذیرفته شده است و این امر مسئولیت فعالان، تصمیم گیران و تصمیم سازان این عرصه را زیاد می کند.

وی افزود: نگاهی که امروزه به جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران وجود دارد در شروع و ابتدای کار وجود نداشت؛ اکنون هم مسئولین شهرستان و هم هنرمندان این عرصه و بویژه مردم به نقش این جشنواره در معرفی ظرفیت ها، پتانسیل و توانمندی های منطقه در عرصه های مختلف اعتقاد دارند.

محرمی در ادامه سخنان خود به مسئولیت شورای سیاستگذاری جشنواره اشاره و خاطرنشان ساخت: تدوین سیاست های کلی جشنواره ، تدوین و تصویب ساختار جشنواره، تعیین و تصویب وظایف کمیته ها و تصویب برنامه های پیشنهادی کمیته برنامه ریزی، نظارت بر حسن اجرای جشنواره در طول برگزاری و .. از وظایف اصلی شورای سیاستگذاری  می باشد.

وی در ادامه به ضرورت همراهی و همکاری تمامی ادارات و دستگاه های شهرستانی در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر ارسباران اشاره و خاطر نشان ساخت: در طول سال های اخیر همت و همراهی دستگا های شهرستانی با هنرمندان عرصه نمایش شهرستان در برگزاری این رویداد هنری کم نظیر و مثال زدنی بود و امیدواریم امسال نیز این همکاری و همراهی و مشارکت ادامه داشته باشد. 

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه به ظرفیت شهرستان اهر در حوزه نمایش اشاره و تصریح کرد: شهرستان اهر با ۶گروه نمایش ثبت‌ شده و تشکیل شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان جزء اولین ها در این حوزه می باشد و از این به بعد بایستی هنرمندان تمام تلاش و همت خود را در تولید و اجرای نمایش صحنه ای بکار گیرند.

کد خبر 710377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha