عزت نظام اسلامی در گرو تمسک به ریسمان ولایت است

فرماندار اردکان گفت: ثبات، پیشرفت و عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو روح دینی، توجه به تکلیف و تمسک به ریسمان مستحکم ولایت است.

به گزارش خیرگزاری شبستان از استان یزد، احمد کمالی، فرماندار اردکان امروز ( 10 مهر) در مراسم استقبال از کاروان پیاده روی جاده ولایت در مشهدک قدمگاه امام رضا ( ع) خرانق با تقدیر از این حرکت معنوی گفت: این همایش پیاده روی اعتقادی مسیر هجرت امام رضا (ع) از مدینه تا مشهد، تاثیر بسزایی در رشد معنوی و تکامل اخلاقی جوانان دارد.

کمالی در ادامه از شجاعت، شهامت، مردانگی، غیرت، مروت، فتوت، ایثار و دلاوری به عنوان ویژگی های ممتاز جوانان ایران اسلامی نام برد و تصریح کرد: این ویژگی ها سبب ثبت افتخارات ارزشمندی در تاریخ انقلاب اسلامی شده است که از آن جمله می توان به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.


فرماندار اردکان همچنین خدامحوری، دینداری و توجه به احیای ارزش های دینی و انقلابی، تکلیف گرایی، رسالت محوری و ولایت مداری را از مهمترین مشخصه های دینی و رفتاری جوانان دانست و اضافه کرد: جامعه اسلامی امروز ما نیازمند توسعه و عمق بخشی همین مشخصه هاست و ثبات، پیشرفت و عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو روح دینی، توجه به تکلیف و تمسک به ریسمان مستحکم ولایت است.

گفتنی است؛ دومین همایش پیاده روی جاده ولایت با اهداف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق ارزش های دینی با سازو کار ورزشی، احیای ارزش های دینی با تاکید بر اصل ولایت و امامت با توجه به مسیر حرکتی در نظر گرفته شده، روایت وقایع و احادیث بر جای مانده در طول مسیر، ایجاد نشاط و ارتقای سطح آمادگی جسمانی اعضا از طریق فعالیت های ورزشی برگزار می شود.
 

طول مسیر این همایش از مقبره شهدای شلمچه تا مشهد مقدس، 2265 کیلومتر است واستان های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد و خراسان رضوی میزبان این کاروان هستند.

 

طبق برنامه از پیش تعیین شده، کاروان همایش پیاده روی جاده ولایت در استان یزد از شهرهای ابرکوه، تفت، یزد، زارچ، صدوق، بخش خرانق اردکان و طبس می گذرد و سرانجام در 17 مهراین کاروان با لباس های متحد الشکل و با پای برهنه وارد حرم امام رضا (ع) می شوند.

پایان پیام/
 

کد خبر 71509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha