روحانیت نقش بزرگی در امنیت جامعه دارند

فرماندار یزد با اشاره به نقش روحانیت در جامعه گفت: روحانیت نقش بزرگی در امنیت جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشستی صمیمانه با حضور فرماندار یزد و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و رئیس اداره تبلیغات شهرستان و سرهنگ مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با جمعی از روحانیون شهرستان یزد برگزار شد .

 

مصطفی سالاری فرماندار یزد ضمن اشاره به جایگاه روحانیون و شناخت و فهم و درك مردم از جامعه روحانیت ، بیان کرد: اهمیت نقش روحانیون بر مسائل و مباحث مختلف جامعه و مردم علی الخصوص در حوزه امنیت بر كسی پوشیده نیست.

 

وی موضوع دیگر بحث  را حضور مردم در مجالس و لزوم  برنامه ریزی های لازم برای جذب جوانان با بهره گیری از فنون جدید ارتباط عمومی مطرح و تصریح كرد: مقام معظم رهبری با پیش بینی چشم انداز آتی كشور مسایل را بیان می كنند و بررسی عناوین گزیده شده از سالهای گذشته تا كنون گویای اشراف و دقت ایشان بر حقایقی است كه از چشم ما دور مانده و حقیقتاَ  باید علل پیدایش اختلافات و تفرقه ها در بعضی از گفتمانها و مجالس را موشكافی كنیم چراكه اینگونه مسایل مسبب ایجاد گسلها و شكاف هایی بین جامعه و حكومت می شود.

 

فرماندار یزد با اشاره به توطئه های دشمن طی چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی ، خاطرنشان كرد: بدخواهان ما اكنون وضعیت اقتصادی را هدف گرفته اند، تجمعات صنفی اخیر كه محل موج سواری دشمن  نیز شد  نشأت گرفته از عوامل بیگانه و دشمنان خارجی نظام بوده كه با هدف راه اندازی جنگ اقتصادی بر علیه نظام و ایجاد تفرقه و نا امیدی و بی اعتمادی بین مردم و نظام است.

 

فرماندار یزد  در ادامه دستوركار جلسه، معایب  اجتماعی كار با شبكه های مجازی را برشمرد و ابراز داشت: هدف دشمن از این خدمات رایگان ، اخلال در مدیریت نظام و كشورهاست و نقش روحانیت در آگاهی بخشی و شفاف سازی لازم برای اقشار مختلف جامعه بسیار حائز اهمیت است كه با ایجاد همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین ، حضور مؤثری در حفظ امنیت و آرامش و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

 

سالاری در پایان سخنانش بر تداوم جلسات با دستور كار مشخص و آسیب شناسی مسائل شهرستان توأم با راهكار و پیشنهاد تاكید و در بحث اشتغال نیز به تسهیلات اشتغالزایی با سود 14 درصد و 6 درصد در دو حوزه فراگیر و روستایی برای تمام جوانان و متقاضیان دارای ایده و طرح اشتغال اشاره كرد.

کد خبر 719394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha