میلاد حضرت رضا(ع) بهانه‌ای برای همراهی و انسجام بین اقشار مختلف است

رستگاری با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت و زیر سایه خورشید گفت: میلاد حضرت رضا(ع) بهانه‌ای برای همراهی و انسجام بین اقشار مختلف است.

محمد رستگاری، فرماندار یزد در حاشیه جشن بزرگ زیر سایه خورشید یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: برگزاری این جشن کار بسیار سنگینی است و مدت‌ها باید برای آن برنامه‌ریزی شود تا چنین حرکتی، با نظم و برنامه خاص در نقاط مختلف استان برگزار شود.

 

وی بیان کرد: چندین سال است که در آستانه میلاد امام رضا(ع) شاهد یک اجتماع عظیم و باشکوه مردمی تحت عنوان «زیر سایه خورشید» هستیم، این اقدام، یک حرکت بسیار خوبی است که چندین سال است در سطح کشور انجام می‌شود و استان یزد یکی از استان‌های پیشگام در این زمینه است.

 

فرماندار یزد با اشاره به اینکه هر سال بر شکوه و عظمت این برنامه افزوده شده، گفت: جا دارد از عزیزانی که در برپایی این جشنواره مردمی و بزرگ همت می‌کنند، تشکر کنیم. کار بسیار سنگینی است، مدت‌ها باید برای آن برنامه‌ریزی شود تا چنین حرکتی، با نظم و برنامه خاص در نقاط مختلف استان برگزار شود.

 

وی میلاد حضرت رضا(ع) را بهانه‌ای برای همراهی و انسجام بین اقشار مختلف عنوان کرد و گفت: در این ایام از بخش دولتی و غیردولتی دست به دست هم می‌دهند و کمک می‌کنند تا این اجتماع عظیم برپا شود. امیدواریم که این برنامه با شکوه بیشتری در سال‌های آینده در کشور و استانمان برگزار شود.

 

کد خبر 808748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha