دشمن «جهل و خرافات» را به جای «علم و دین» ترویج می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن مردم و جوانان را با بازی‌های لهو و لعب، سیاسی و اقتصادی سرگرم می‌کند تا او را گمراه کند، گفت: دشمن با اقدامات خود تفرقه را به جای محبت، جهل را به جای علم و خرافات را به جای دین ترویج می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز ( 22 مرداد) در دیدار با دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت استان اظهار کرد: عمر شما در اول بهار زندگی سرمایه‌ای عظیم است و هر کسی باید سرمایه‌ای که دارد بشناسد و به درستی از آن بهره بگیرد تا این سرمایه ضایع نشود.

 

وی افزود: شناخت انسان در بحث‌های ریشه‌ای بسیار مسئله مهمی است و برای او سوال ایجاد می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند در حدیث قدسی فرموده «بنده‏ من! مرا اطاعت کن تا تو را مثل خود سازم»، گفت: نور خدایی که بر استعداد انسان بتابد شخص کارهایی می‌کند که کارهای خدایی است و همه این کارها به اذن خداوند است و انسان در ذات خود نامحدود آفریده شده و این یک استعداد است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انسان باید راهکار کشف استعدادهای خود را بداند، عنوان کرد: آرمان‌های انسان نامحدود است چون نامحدود آفریده شده است.

 

وی بیان کرد: خداوند اجر خودسازی انسان را به عالم دیگری قرار داده چون این عالم گنجایش انسان را ندارد و لذاست که استعدادها در عالم دیگر به اسم جنت تجلی می‌یابد.        

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دانش آموزان بسیجی، گفت: دشمنان استعداد انسانی که می‌تواند در راه سیر الی الله، رشد، کمال، علم و تقوا باشد را مشغول می‌کنند به مسائلی که انسان را هلاک می‌کند.

 

آیت الله عبادی افزود: دشمن مردم و جوانان را با بازی‌های لهو و لعب، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی سرگرم می‌کند و سر راه کمال انسانی دام می‌گذارد تا او را گرفتار و گمراه کند و نتیجه‌اش این است که امروز مظلومان عالم را قتل عام و شهرهای آنان را ویران می‌کنند.

 

به گفته وی دشمن با اقدامات خود تفرقه را به جای محبت، جهل را به جای علم و  خرافات را به جای دین ترویج می‌کند و این شبیه کار ابلیس است.

 

کد خبر 721453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha