برگزاری دومین نشست « کاروان دانایی» در کتابخانه های یزد

مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد با اشاره به فعالیت های ترویجی در زمینه کتاب و کتابخوانی گفت: دومین نشست « کاروان دانایی» ویژه کانون های مساجد در کتابخانه های یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در نشست ستاد هماهنگی پایتخت کتاب ایران با اشاره به فعالیت های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: ما در استان یزد با ارائه طرح های مختلف در کانون های مساجد، سعی داریم تا گامی مثبت و سازنده در جهت ترویج امر کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از این طرح ها با عنوان « کاروان دانایی» است که با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود و دومین نشست آن نیز در 29 مردادماه در محل کتابخانه قران و عترت یزد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد تصریح کرد: از جمله اقدامات مناسب در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری ایجاد « گذر فرهنگ و هنر مازاری ها» بوده است اما ما معتقدیم که این گذر بایستی به مکانی عمومی تبدیل شود که مردم در ان حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز می توانند با برگزاری نمایشگاه های کتاب به صورت تخصصی و به تناسب تقاضای مخاطب امروز با موضوع دین و همچنین با برگزاری نشست های دینی درقالب  دیالوگ گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ و هنر بردارند.
 

کد خبر 721911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha