اتحاد و همدلی رمز پیروزی در مقابل هجمه های دشمنان

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به اهداف دشمنان در ضربه به انقلاب اسلامی گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی در مقابل هجمه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: رسالت قلم که خداوند به ان قسم یاد کرده است، بسیار مقدس و دارای ارزش است که باید در همان راستا نیز ارج نهاده شود.

 

وی افزود: خبرنگاران به عنوان ناظران اجتماعی هستند  که منافع ملی و عمومی جامعه را نمایان می کنند و مسئولان را نیز به آن سمت هدایت می کنند و دغدغه های مردم را نیز پیگیری می کنند.

 

سرپرست فرمانداری یزد خاطرنشان کرد: از دوم تا هستم شهریور به عنوان هفته دولت است که به عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی است.

 

حیدری خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته دولت« شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» است که این ها به عنوان شاخصه های حکمرانی خوب است که اگر به خوبی به آن توجه شود رضایت عمومی و مشارکت مردم را در پی خواهد داشت و مسئولان را نیز نسبت به پوشش دغدغه های مردم آگاه می کنند.

 

وی افزود: با توجه به فشارها و هجمه های دشمنان علیه کشورمان و نابسامانی های قیمت بازار و فشارهای اقتصادی به گونه ای وضعیت خاصی در جامعه داریم که در این وضعیت ما نیاز به امید آفرینی و ایجاد روحیه اعتماد بین مردم و مسئولان داریم و هرچه در این زمینه کار کنیم کم است و اگر بتوانیم در این وضعیت سخت بتوانیم نقش خود را به خوبی انجام دهیم می توانیم در مقابل این مشکلات به خوبی می توانیم سربلند شویم.

 

سرپرست فرمانداری یزد گفت: ما چاره ای جز اتحاد و ایستادگی در مقابل دشمنان و حل اختلافات و همراهی با یکدیگر نداریم تا از این طریق بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی  استفاده کنیم.

 

حیدری ادامه داد: ما باید فضای باز سیاسی در جامعه ایجاد کنیم و با توسعه و افزایش نهادهای مدنی به گونه ای فعال عمل کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت به عنوان خدمتگذار مردم باید پاسخگوی مشکلات باشد و برای آنها نیز برنامه ریزی داشته باشد و بایستی برای هر جالت سناریو و برنامه داشته باشیم.

 

سرپرست فرمانداری یزد بیان کرد: فشارهای خارجی بوده و هست و ادامه پیدا خواهد کرد و در این راستا نیز ما باید برنامه داشته باشیم.

 

حیدری تصریح کرد: در کشور ما جو روانی ایجاد شده است که اجناس روز به روز در حال افزایش است که در مسائل اقتصادی بسیار اثرگذار است و در این راستا نیز کاری که دولت می تواند انجام دهد، در خصوص گشت ها و احتکار است و سعی دارد با آن برخورد کند.

 

وی گفت: ما در زمینه اشتغال روستایی 189 طرح را با مبلغ 830 میلیارد ریال با اشتغال زایی یک هزار و 232 نفر مطرح شده است که بخشی از آن مورد تایید قرار گرفته است.

 

سرپرست فرمانداری یزد بیان کرد: در زمینه اشتغال زایی شهری 78 طرح مورد تصویب قرار گرفته که 54 طرح با 850 میلیارد ریال و یک هزار و 17 نفر اشتغال زایی تایید شده است.

 

وی افزود: عملکرد دستگاه ها مطلوب نیست و در هر حالت باید فراتر از وضع موجود تلاش کنیم و تمامی سعی خود را برای رضایت مردم به کار بگیریم.

 

 

 

کد خبر 723300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha