مدیران دستگاه های اجرایی مدافع عملکرد دولت باشند

سرپرست فرمانداری یزد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مدافع عملکرد دولت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، شورای اداری شهرستان یزد با محوریت گرامیداشت هفته دولت، به ریاست عباس حیدری سرپرست فرمانداری یزد و حضور حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه بخش زارچ،جعفری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی ، حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری  و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان یزد برگزار شد.

 در این نشست، عباس حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: مدیران دستگاه های اجرایی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد دولت در سطح جامعه محسوب نموده ؛ در خصوص تبیین همه جانبه سیاست ها و برنامه های دولت برای برون رفت از شرایط دشوار کنونی تمام هم و غم خود را به کار گیرند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت تریبون مقدس ائمه جمعه و جماعات در گزارش اقدامات دولت، افزود: لازم است برای تحقق این امر مدیران ادارات به طور مستمر گزارش کتبی عملکرد خود را در اختیار امامان جمعه قرار دهند و تعامل و ارتباط بیشتری با آنان داشته باشند.

عباس حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ارسال شیوه نامه اجرایی برنامه های هفته دولت از ستاد شهرستان، اذعان داشت: مدیران ضمن دقت نظر بیش از پیش در اجرای قانون حقوق شهروندی در اداره متبوع خود، تلاش لازم را در مردمی تر کردن برنامه های هفته دولت بکار گرفته و با برگزاری نشست مشورتی با اقشار مختلف در جریان مسائل ، مشكلات و نقطه نظرها و پیشنهادهای آنان قرار گیرند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به لزوم برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی برای بازدید از روستاها و محلات محروم و حاشیه نشین شهر ، تکریم بازنشستگان و تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا،ملاقات با خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی،  هماهنگی برای افتتاح پروژه های عمرانی سطح شهرستان، بروز رسانی سایت اداره ، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه های مكتوب و مجازی برای ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع در هفته گرامیداشت دولت  تاکید کرد . در ادامه مدیران ادارات جهاد کشاورزی شهرستان،آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گزارش عملکرد دستگاه اجرایی خود را ارائه و تشریح کردند.

کد خبر 723712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha