بازدید سرزده مدیر کل اداره استاندارد استان یزد از برخی واحدهای تولیدی استان

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با همراهی معاون ارزیابی انطباق ،به صورت سرزده از چند واحد تولیدی بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد این بازدید با هدف آگاهی از مشکلاتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم برروند انجام استاندارد اثر می گذارند از واحدهای تولیدی مواد غذایی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد مستقر در شهرک صنعتی یزد انجام شد.

محمد حسین ماجدی اردکانی در دیدار با مدیران و مسئولان این کارخا نه ها گفت:کارکنان و کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد در شرایط سخت اقتصادی فعلی یارو یاور آن دسته از واحدهای تولیدی هستند که همواره تلاش می کنند تا استمرار کیفیت محصولات خود را حفظ نمایند.

وی ضمن  اظهار امیدواری، افزود: با اجرایی شدن بسته حمایتی سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص محصولات داخلی دارای نشان استاندارد ،ارتباط بین استاندارد و تولید کنندگان بیشتر و قوی ترمی شود  ،که در این صورت به سلامت و آرامش مردم و عموم مصرف کنندگان خدشه ایی وارد نمی گردد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت:مشکلات حادث شده در کشور مقطعی  می باشد و به زودی از سوی دولت و مجلس خدمت گزار برای برون رفت از  اوضاع و احوال فعلی چاره اندیشی می گردد ،که ما در این شرایط به خاطر جاودانگی ایران عزیز ،وظیفه داریم  هم به هرشکل ممکن که برایمان مقدور است کمک کار نظام باشیم و هم امیدوار باشیم که به خواست خدا هر چه سریع تر اوضاع سامان می یابد.

 

 

کد خبر 726836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha