ثبات اقتصادی مهمترین خواسته نمایندگان مجلس است

فرهنگی گفت: ثبات اقتصادی مهمترین خواسته نمایندگان مجلس است که این ثبات اقتصادی به دنبال تحولات اقتصادی مناسب باید رخ دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در چهل و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: ثبات اقتصادی مهمترین خواسته نمایندگان است که به دنبال آن تحولات اقتصادی مناسب باید رخ دهد.

وی با تأکید بر تسهیل در امور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین بازنگری در برخی قوانین ادامه داد: به هر حال باید با بازنگری مناسب و بازخوردگیری لحظه‌ای جلوی آثار و تبعات منفی تصمیمات گرفته شود.

فرهنگی با اشاره به برخی از انتقادات مطرح شده از سوی نمایندگان در ارتباط با بی‌تفاوتی به وضعیت نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی جامعه اظهار داشت: طبق قانون نرخ شناور ارز مدیریت شده است و نرخ 4200 تومانی دلار بر اساس قانون ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به این‌که خروج از وضعیت کنونی اقتصاد مطالبه جدی مجلس است، خاطرنشان کرد: برای تامین نیازهای اساسی مردم مجلس تصمیماتی گرفته بود که دولت موافقت نکرد و مصوب نشد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: در مجلس چه زمان اعلام قیمت 4200 تومانی دلار و چه قبل و بعد از آن پیشنهادات روشنی مطرح شد که معمولا مورد توافق قرار نگرفت؛ در هر صورت در این شرایط خاص همه باید همدیگر را در یک سطح بدانیم.

 

کد خبر 727905

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha