قبول دارم برخی تعابیرم خطاب به ریاست دستگاه قضا درست نبوده است

حسین قدیانی ضمن عذرخواهی از مطالب تند نامه اخیرش و تأکید بر جداییش از جریان ضدروحانیت کشور نوشته: اگر ما اصولگرایان دعوایی با هم داریم اغلب از برای خدمت بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حسین قدیانی نویسنده و کارشناس مسائل سیاست داخلی و صاحب وبلاگ قطعه 26 طیّ یادداشتی که در روزنامه کیهان منتشر گردیده است؛ از نوع انتقادش به قوه قضائیه که اخیراً باعث هجمه ی بالا به این قوه شده بود عذرخواهی کرد.
قدیانی در قسمتی از این مطلب نوشته است: من نویسنده ام و نویسنده جماعت، گاه از کوره در می رود. قبول دارم که برخی از تعابیرم خطاب به ریاست دستگاه قضا جناب آملی لاریجانی که مولای ما از ایشان به عنوان «دانشمندی جوان» یاد کرده اند، درست نبود. نیز در نقد رئیس محترم قوه مقننه بهتر بود برخی تعابیر را به کار نمی بردم.... من خود دل شکسته ام این روزها اما دلی اگر این وسط شکسته ام، عذر می خواهم.
وی با بیان اینکه نامه اش خطاب به ریاست قوه قضائیه تند بوده است و در بعضی جملات و عبارات از مسیر انصاف خارج شده و به جای سران فتنه، به محاکمه قوه قضاییه منجر شده است؛ می نویسد: ما به شدت مضاعف عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و این عشق هرچه بگذرد در قلوب ما بیشتر می شود. هیچ چیز نمی تواند مانع استمرار عشق مستمر ما به ولایت فقیه شود. ... ما اما جوانیم و اهل شور و شر. به شدت انقلابی و اگر تعبیر به غلط نشود حتی می خواهم ادعا کنم که در راه دفاع از انقلاب اسلامی و در برابر زیاده گویی سران کفر و سران فتنه تخس هم هستیم. پس مطالبه ما از دستگاه قضا مبنی بر محاکمه سران فتنه همچنان به قوت خود باقی است.
قدیانی از دکتر محمود احمدی نژاد بابت تقدیر از تالیف کتاب نهِ ده 88 تشکر کرده و نوشته: «نسخه ای از کتاب «نه ده» را همان آغازین روزهای انتشار تقدیم دکتر احمدی نژاد کردم. بی شک این تقدیر اگر در همان روزها صورت می گرفت، بیشتر به دل من می چسبید و حتم دارم در آن صورت، «کیهان» نیز با افتخار خبر تقدیر رئیس جمهور از نویسنده ای که قلم زنی را از همین کیهان آموخته، کار می کرد.
این نویسنده جوان ضمن آنکه به جریان خاصی در فضای سیاسی فعلی کشور اشاره کرده، اضافه می کند: من و نسل من و من جمله افسران جنگ نرم در فضای سایبر و به خصوص دوستان عزیز وبلاگ نویس که حمایتی کردند، نسبتی با جریان ضد روحانیت نداریم؛ که عمر ما اغلب پای منبر روحانیت معزز سپری شده.
قدیانی با اشاره به وحدت اصولگرایان نوشته است: اگر ما اصولگرایان دعوایی با هم داریم اغلب از برای خدمت بیشتر است. احمدی نژاد با کار شبانه روز و طاقت فرسا حتی اگر بخواهد بگوید؛ من از قالیباف و علی لاریجانی بیشتر کار می کنم، همین را هم عشق است! و قالیباف اگر با تونل توحید با پل زیبای جوادیه می خواهد بگوید؛ من در خدمت رسانی رقیب احمدی نژادم، این هم دمش گرم! و علی لاریجانی هم اگر می خواهد بگوید؛ مجلس با قوانینی که تصویب می کند راه را برای خدمت رسانی دولت هموار می کند، از ایشان هم ممنونیم! دودی جز سود ندارد این دعوا اگر به قصد خدمت باشد که اغلب چنین است. دست همه مدیران خدوم اصولگرا را از همین جا می بوسم. این وسط دعوای زشت، دعوای اصلاح طلبان بود در عصر حاکمیت دوم خردادی ها که خودشان اغلب از فرط بی تقوایی، نمی گذاشتند خودشان کار کنند.
گفتنی است بعد از نامه تند حسین قدیانی به ریاست محترم قوه قضائیه و احضارش به دادگاه درج این خبر بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای ایران داشته است. هنچنین مسئولین قوه قضائیه در چند روز اخیر نسبت به مطالب تند این نامه موضع گرفتند.
پایان پیام/

کد خبر 7301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha