رویداد استارت‌ آپی گردشگری آذربایجان شرقی پایان یافت

رویداد استارت‌ آپی گردشگری آذربایجان شرقی با عنوان سلام گردشگری، همزمان با هفته گردشگری، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با هفته گردشگری و با مشارکت بخش خصوصی رویداد استارت‌ آپی گردشگری آذربایجان شرقی با عنوان سلام گردشگری، در تبریز برگزار شد و عصر امروز به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش، هدف از برگزاری این استارت آپ، گردآوری ایده‌های ناب فعالان و علاقه مندان گردشگری بوده که نتیجه آن به ایجاد کسب و کارهای نوین و به تبع آن توسعه گردشگری خواهد انجامید.

مرتضی آبدار، رییس سازمان میراث فرهنگی استان در حاشیه این رویداد اظهار داشت: استارت آپ‌ها درکنار کمک به جذب گردشگر می تواند در راستای توسعه بازار صنایع دستی، استقرار سرمایه، اشتغال‌زایی بیشتر و امکان خرید اینترنتی خدمات در حوزه گردشگری نقش کلیدی را ایفا کند.

وی به نقش کلیدی استارتاپ ها در روند توسعه گردشگری استان اشاره کرد و گفت: خلق ایده، کارآفرینی، کسب وکارهای متنوع جدید، فناوری های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی در دنیای اقتصاد امروز است که باید در گردشگری نیز مورد توجه باشد.

آبدار ادامه داد: استارتاپ‌ها علاوه بر اشتغال‌زایی برای بسیاری از جوانان، موجب پویایی و افزایش خلاقیت‌ها و مهارت‌های آنان می شود که بی‌شک صنعت گردشگری به دلیل ماهیت فرابخشی و جذاب بودن موضوعات می‌تواند سهم بالایی در روند توسعه ملی کشور داشته باشد.

کد خبر 730322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha