رستگاری در دقایق آخر / ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی تبریز شد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل اوکراین قهرمان مسابقات بین المللی و چهارجانبه فوتسال تبریز دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تیم‌های ملی فوتسال ایران و اوکراین عصر امروز در آخرین دیدار مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز در سالن پورشریفی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری جوانان ایرانی همراه بود.

این دیدار در ابتدا با برتری نسبی تیم ملی اوکراین همراه بود، اما ملی پوشان با توچه به شش امتیازی بودن حریف؛ برای قهرمانی چاره ای جز پیروزی نداشت.

نیمه نخست دیدار با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که کورسون ایهور در فاصله 12 ثانیه مانده به پایان این نیمه، دروازه ایران را باز کرد تا نیمه نخست بازی با برتری یک-صفر اوکراینی‌ها به پایان برسد.

بنابر این گزارش، در نیمه دوم شاگردان ناظم‌الشریعه با عملکرد خوب دروازه‌بان توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند که در فاصله 15 ثانیه مانده با پایان بازی مهدی جاوید از روی نقطه دوم پنالتی توانست بازی باخته را با برتری دو بر یک ایران به پایان برساند.

گفتنی است، در نخستین دیدار امروز تیم‌های ژاپن و بلاروس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا ژاپن با 2 امتیاز در رده سوم و بلاروس با یک امتیاز در رده چهارم جدول این مسابقات قرار بگیرد.

کد خبر 730138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha