سخنرانی رییس جمهور ی در سازمان ملل تقویت جایگاه  سیاسی ایران بود

امام جمعه آذرشهر با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل گفت: سخنرانی با صلابت و شجاعانه رییس جمهور در سازمان ملل در شأن مردم ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در آذرشهر، حجت الاسلام امیر رشتبری، امروز(جمعه۶مهرماه) در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک هفته دفاع مقدس  اظهار داشت: دشمن در جنگ تحمیلی به خیال واهی تصور میکردایران را در سه روز فتح نماید، ولی از ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان و قدرت  ولایت فقیه غافل بود.

امام جمعه آذرشهر افزود: باورهای اعتقادی و انقلابی رزمندگان رمز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود و استکبار جهانی را در جنگ به زانو در آورد.

حجت الاسلام رشتبری با بیان اینکه توطئه های خصمانه دشمنان ایران پایان نیافته است، افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی و راه اندازی جنگ اقتصادی و نابسامانی در تأمین مایحتاج عمومی، قصد دارد با  سلب اعتماد عمومی، مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد نماید.

خطیب جمعه آذرشهر با محکوم کردن جنایت تروریستی در اهواز خاطر نشان کرد:  ترور و جنایت یکی دیگر از اهداف خصمانه دشمن در ایجادناامنی در کشور است.

امام جمعه آذرشهر در ادامه با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل گفت: سخنرانی با صلابت و شجاعانه رییس جمهور در سازمان ملل در شأن مردم ایران بود و موجب تقویت جایگاه سیاسی ایران نسبت به گذشته در سازمان ملل شد در صورتی که سخنرانی ترامپ موجب تمسخر در سازمان ملل شد.

وی در ادامه با انتقاد از نابسامانی های اقتصادی بر ضرورت تدبیر جدی مسئولان تأکید کرد و افزود:گرانی های سرسام آور طلا ازدواج جوانان را با مانع جدی مواجه ساخته است.

 امام جمعه آذرشهر تصریح کرد: تدبیر مسئولان در خصوص مهار گرانی  و نابسامانی اقتصادی کارساز نبوده و ضروری است اهتمام جدی بیشتر  در این خصوص داشته باشند.

حجت الاسلام رشتبری در پایان با انتقاد از برخی نابسامانی های مدیریتی در آذرشهر افزود: برخی نابسامانی ها بصورت جدی در برخی دستگاه های اجرایی وجود دارد که این وضعیت به دغدغه جدی مردم  تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مردم کوچکترین امور را به برخی مدیران ناکارآمد محول نمی کنند، افزود: این موضوع همواره برای مردم مورد سؤال است که چرا مدیرانی که توان ایفای مسئولیت های جزئی را ندارند، قبول مسئولیت میکنند،و مسئولان بالادستی چرا اینگونه افراد ناکارآمد را بر مسئولیت ها منصوب میکنند.

امام جمعه آذرشهر یادآورشد: آذرشهر به رغم ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان مستحق چنین اجحافی نیست و مسئولان باید در قبال مردم و پیشگاه خداوند جوابگو باشند. 

کد خبر 730317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha