استارتاپ های برتر حوزه گردشگری در تبریز معرفی شدند

نخستین رویداد استارتاپی گردشگری آذربایجان شرقی با عنوان "سلام گردشگری" همزمان با هفته جهانی گردشگری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تیم های استارتاپی "لایک لوکالز"، "بَلَد" و "بازی تریپ" به ترتیب به عنوان مقام های اول و تا سوم نخستین رویداد استارتاپی گردشگری آذربایجان شرقی، را کسب کردند و به مرحله ملی استارت آپ ویکند گردشگری راه یافتند.

مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی استان در حاشیه اختتامیه نخستین رویداد استارتاپی گردشگری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: ترویج نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه گردشگری از مهم‌ترین اهداف این رویداد بوده است.

وی شناسایی ایده های جدید و معرفی درست ایده های نو در حوزه گردشگری، ایجاد فرصت شکل گیری کسب‌ وکارهای نوپای قابل اجرا، ایجاد انگیزه جوانان در راستای تبدیل ایده به عمل و ثروت حول محور های رویداد را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد استارتاپی برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: جذب و معرفی ظرفیت های کسب و کارهای نو به سرمایه گذاران یکی دیگر از مزیت های برگزاری رویداد استارتاپی گردشگری است،.

آبدار ادامه داد: معرفی ظرفیت های حوزه گردشگری و ایجاد علاقه مندی سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این بخش، جذب سرمایه گذار برای ایده های برتر، موجب تشویق صاحبان ایده  برای ایجاد کسب و کارهای کوچک در بخش گردشگری شده و ایجاد کسب و کار و اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کسب و کارهای نو ضرورت بهره مندی از تجربیات علمی نخبگان استان راه گشای مسیر است، در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی آمادگی خود را در جهت حمایت معنوی از ایده های نو و جذاب حوزه گردشگری اعلام می کند.

 

کد خبر 730554

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha