مردم نسبت به نیاز خود از بازار خرید کنند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با ابراز تاسف خریدهای غیر ضروری مردم از فروشگاه های شهر گفت: مردم نسبت به نیاز خود از بازار خرید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در جمع دانشگاهیان آزاد اسلامی تبریز با تقدیر از سخنرانی با صلابت رییس جمهور در سازمان ملل متحد اظهار داشت: سخنرانی رییس جمهور بیان مواضع به حق و صریح نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر بهبود اوضاع داخلی و اقتصادی کشور گفت: دولت باید برای کاهش فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم با همان صلابت و اقتدار چاره جویی کند و اوضاع بد و نابسامان اقتصاد کشور را ساماندهی کند.

امام جمعه تبریز افزود: در این آشفته بازار سکه و ارز که قیمت آن لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند، باید افکار عمومی را از نگرانی ها درآورد و این مهم وظیفه مسؤولان اقتصادی و دولتمردان است که با حساسیت به موضوع اجازه موج سواری به دشمن را در فضای کنونی ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با ابراز تاسف خریدهای غیر ضروری مردم از فروشگاه های شهر خاطرنشان کرد: مردم نسبت به نیاز خود از بازار خرید کنند، نباید با خریدهای نامتعارف ثبات بازار را بر هم زد، انتظار داریم دولت نیز این وضعیت بحرانی را مدیریت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برای عبور از شرایط امروز جامعه نیازمند فرهنگ غنی دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: جامعه بیش از هر زمانی نیازمند فرهنگ دفاع مقدس است.

امام جمعه تبریز گفت: امنیت، اقتدار و عزت کنونی کشور در سایه خون شهدا و رشادت رزمندگان اسلام به دست آمده و هر چند جنگ تحمیلی به پایان رسیده اما همچنان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

کد خبر 730756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha