مردم در فشار اقتصادی و گرانی هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که بحران اقتصادی اخیر اقشار مختلف جامعه را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، گفت: مردم در فشار اقتصادی و گرانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به مشکلات اقنصادی کشور اظهار داشت: بحران اقتصادی اخیر اقشار مختلف جامعه را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، به عبارت دیگر مردم در فشار اقتصادی و گرانی هستند.

وی با تأکید بر رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور از سوی مسؤولان و متولیان نظام خاطرنشان کرد: بازار نیازمند آرامش و امنیت سرمایه‌گذاران است، در چنین شرایطی فضای کسب و کار آسیب خواهد دید.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  تصریح کرد: مشکلات و مطالبات مردم را باید رسانه ملی بیان کند تا دشمنان کشور نتوانند از این مشکلات سوءاستفاده و یا به نفع خود روایت کنند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امسال در مناطق مختلف جهان چشمگیر بود، افزود: حضور پرشور جوانان در عزاداری ها بسیار چشمگیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: روند گسترش عزاداری ها در زمانی اتفاق افتاد که مردم در فشار اقتصادی و گرانی هستند اما حتی سفره های احسان و نذری هم زیاد تر از سالهای قبل بود و رسانه ملی باید این پدیده را تحلیل کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید قدر جوانان را دانست چرا که کشور را از بحران ها جوانان متعهد نجات می دهند، در این زمینه از تلاش های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی سپاسگزاریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار داشت: کارکنان این سازمان به صورت جهادی، عاشقانه و مخلصانه در ایام عزای سید و سالار شهیدان فعالیت کردند تا عظمت دسته های عزاداری را به تصاویر بکشند.

کد خبر 731056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha