مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: برای عبور از شرایط امروز جامعه نیازمند فرهنگ غنی دفاع مقدس هستیم.

وی ادامه داد: نسل جدید باید بدانند که پدرانشان برای رسیدن به آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی چه روزهای سختی را تجربه کرده اند و خون پاک شهیدان چه آثار و برکاتی داشته است.

امام جمعه تبریز افزود: در این برهه از زمان باید مسؤولان مردم را به آرامش دعوت کنند و برای ایجاد آرامش در جامعه اقدامی موثر انجام دهند.

آل هاشم افزود: مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و از وضعیت موجود کشور ناراضی هستند که نیازمند توجه و اقدام سریع دولتمردان برای حل بحران های بوجود آمده هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مسؤولان اقتصادی کشور با توجه ویژه به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص راهبرد های اقتصادی کشور، وضعیت نابسامان بازار ارز را کنترل و اقدام موثر جهت رفع معضلات اقتصادی انجام دهند.

امام جمعه تبریز: جنگ ترکیبی آمریکا علیه ملت ایران فراگیر، وسیع و همه جانبه هست،  نظام سلطه با جنگی شامل مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی به دنبال راه اندازی لاغتشاشات خیابانی است.

وی، ادامه داد: نا امن سازی جامعه با سازماندهی اغتشاشات بخشی از سناریوی جنگ امروز است، بعد دیگر این جنگ در مسائل اقتصادی است که با ناامن سازی، تحریم، به حداقل رساندن صدور نفت ایران به بازارهای جهانی دنبال می شود.

 

کد خبر 730813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha