دستاوردهای انقلاب  با روش‌های خلاقانه بیان شوند

خدابخش با تأکید بر این‌که نباید دچار روزمرگی شویم و نعمت امنیت، آرامش، عزت، خودکفایی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی را فراموش کنیم، گفت: دستاوردهای انقلاب باید با روش‌های هنرمندانه و خلاقانه بیان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی سراسر کشور در تبریز با اشاره به اهمیت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید با روش‌های هنرمندانه و خلاقانه بیان شوند.

وی با بیان این‌که  نباید دچار روزمرگی شویم، تصریح کرد: نعمت امنیت، آرامش، عزت، خودکفایی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی را فراموش کنیم.

خدابخش افزود: اصل انقلاب؛ استقلال و قطع وابستگی به بیگانگان در امور مختلف بوده است، حال باید دید که آیا وضعیت رژیم شاهنشاهی نیز این‌گونه بوده است؟

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته پیشرفت‌های مهمی در عرصه های پزشکی و سلامت، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، علم و تولید داشته ایم که غیرقابل مقایسه با دوران پهلوی ملعون نیست.

وی با بیان این‌که افتخار انقلاب اسلامی ایران محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و دورافتاده است، افزود: دهه فجر امسال همه روستاهای بالای۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

خدابخش گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به معنای تکریم از مجاهدت ملت ایران مقابل استکبار جهانی در طول چهار دهه گذشته دانست و افزود: همه باید بدانند که کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم.

 

کد خبر 731606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha