گام بزرگ شرکت پیشگامان کویر یزد در توسعه شتابدهنده طرح های کاربردی

مدیر عامل شرکت شتاب دهنده پیشگامان کویر یزد با اشاره به شتابدهنگی به طرح های استارت آپ گفت: شرکت پیشگامان کویر یزد در توسعه شتابدهنده طرح های کاربردی گام بزرگ برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد کاظم کشورشاهی، مدیر عامل شرکت شتاب دهنده پیشگامان کویر یزد امروز (14 مهر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما معتقدیم آینده کشور به سمت کمک به اقتصاد و حمایت از استارت آپ ها است.

 

وی افزود: ما در مدت فعالیت خود در اولین ساکر خود از بین 190 ایده، تعداد 14 ایده را به بخش حمایتی رساندیم و به مرحله پیش شتاب دهی قرار دادیم و فضای کاری اشتراکی همراه با نظرات مختلف ایجاد کردیم.

 

مدیر عامل شرکت شتاب دهنده پیشگامان کویر یزد خاطرنشان کرد: در ساکر اول از این تعداد سه مورد به شتاب دهی رساندیم و در نهایت رشد تکمیلی خود را داشتند.

 

کشورشاهی تصریح کرد: در ساکر دوم نیز نزدیک به یکصد ایده را به ثبت رساندیم که بار دیگر 14 ایده به مرحله پیش شتاب دهی رسیدند که 15 مورد از آنها به شتاب دهی رسیدند.

 

وی ادامه داد: با توجه به این که توسعه دهندگان و علاقمندان به مباحث موبایلی به دنبال تغییر هستند به حمایت ها نیاز دارند که ما سعی داریم تا در این مجموعه  حمایت ها را برای آنها ایجاد کنیم که برای این حمایت ها نیز از نمونه های داخلی استفاده کردیم.

 

مدیر عامل شرکت شتاب دهنده پیشگامان کویر یزد گفت:با توجه به این که در مجموعه استارت آپ ها ریسک بسیار مهم است، ما سعی داریم با حمایت های خود به نوعی مسئولیت اجتماعی در قبال ایجاد فضای کار افراد در آینده داریم.

 

کشورشاهی بیان کرد: ما تنها شتاب دهنده تعاونی کشور به عنوان همکاری معاونت علمی و در جنوب کشور هستیم که در دو ساکر موفق عمل کردیم و به عنوان مبادی شرکت خلاق نیز هستیم.

 

وی افزود: ما به شرکت های موفق مجوز شرکت خلاق می دهیم و از آنها نیز حمایت های متعددی داریم و در این زمینه نیز تسهیلات نظام وظیفه داریم.

 

مدیر عامل شرکت شتاب دهنده پیشگامان کویر یزد خاطرنشان کرد:شهربین به عنوان پلت فرم شبکه اجتماعی محور بود که با هدف مشارکت شهروندان در فعالیت های شهری ایجاد شد و با همکاری و همرای با شهردار به گونه ای فعال در زمینه شهری اقدام کنند.

 

کشورشاهی تصریح کرد: در اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه بحث مشارکت شهروندان شاخصه توسعه یافتگی است که ما نیز سعی کرده ایم از این شاخصه نیز در شهرمان استفاده کنیم و به صورت موفق در کشور عمل کنیم.

کد خبر 731978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha