اعتبارات ناچیز معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ١٣٠ میلیارد ریال اعتبارات امسال به معاونت اختصاص یافته که در مقایسه با انتظارات استان ها و فعالیت گسترده، رقم ناچیزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع فعالان فرهنگی تبریز اظهار داشت: هشت هزار فعال قرآنی در نقاط مختلف کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

وی ادامه داد: مجموع بیمه شدگان فعالان قرآنی کشور در سال گذشته حدود چهار هزار نفر بود که شمار آن ها ظرف یک سال دو برابر شده است. 

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شمار بیمه شدگان فعالان قرآنی بیشتر از دیگر اقشار فرهنگی و هنری کشور است و همچنان نیز امکان بیمه شدن فعالان قرآنی وجود دارد.

فقهی زاده تصریح کرد: ١٣٠ میلیارد ریال اعتبارات امسال به معاونت قرآن و عترت اختصاص یافته که در مقایسه با انتظارات استان ها و فعالیت گسترده این حوزه، رقم ناچیزی است. 

وی ادامه داد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون توجه به اعتبارات و با هم افزایی و همفکری با دیگر دستگاه های اجرایی اهداف و برنامه های این حوزه را پیگیری می کند و کمبود اعتبارت نمی تواند مانع پیشبرد اهداف قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

کد خبر 732307

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha