۱۵۰۰ طلبه خواهر در گلستان در حال تحصیل هستند/ ورود ۲۵۰ طلبه جدیدالورود به حوزه‌های علمیه خواهر استان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: حوزه علمیه خواهران در استان گلستان یک هزار و ۵۰۰ طلبه در حال تحصیل دارد و ۲۵۰ طلبه جدیدالورود در سالجاری در استان داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سیده نفیسه حسینی‌واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، صبح امروز (پنجشنبه 19 مهر) در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود با اشاره به دوری از تعلق‌های دنیوی اظهار کرد: طلبه باید بصیرت داشته باشد و بداند در جامعه اسلام و مسلمین و جهانی چه می‌گذرد.

 

وی با بیان اینکه طلبه باید دلواپس جامعه باشد، افزود: طلبه یک نگاهش به بیرون جامعه اسلامی و یک نگاهش به درون جامعه اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان ادامه داد: حضور شما بانوان را در حوزه علمیه تبریک می‌گویم و در امیدواریم در بصیرت کامل در این اردوگاه که اردوگاه زینبی است، بمانید و دیگران را نیز دعوت کنید که در این اردوگاه باشند.

 

حسینی‌واعظ افزود: امروز با حضور خود در حوزه علمیه بیان می‌کنیم که حضرت زینب(سلام الله علیها) در اردوگاه شما آمدیم و به اندازه توان خود پیام شما را به جهانیان عرضه می‌کنیم.

 

وی یادآور شد: حوزه علمیه خواهران در استان گلستان یک هزار و ۵۰۰ طلبه در حال تحصیل دارد و ۲۵۰ طلبه جدیدالورود در سالجاری در استان داشتیم.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان تاکید کرد: بیش از ۲۰۰ اساتید که از دانش آموخته‌های حوزه علمیه استان گلستان هستند در حوزه تدریس در حوزه‌های علمیه استان استفاده شده است.

 

 

کد خبر 733131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha