انقلاب اسلامی رو به توسعه و اقتدار است/ آمریکا دیگر ابرقدرت جهانی نیست

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آمریکا از ابتدا تا به حال در سه محور اقدامات نظامی، جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای و روانی با کشور ما درگیر بوده، گفت: ولی به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی رو به توسعه و اقتدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز (18 آبان) در خطبه های نماز جمعه، تقوا را بهترین پشتوانه قبولی اعمال خواند و با بیان اینکه اسلام دین اعتدال و میانه روی است، گفت: اسلام هم دین غم و عزاداری و هم دین شادی و نشاط است.


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دو ماه محرم و صفر انقلابی بزرگ در بصیرت افزایی و غیرت دینی مردم ایجاد کرد، بیان داشت: مردم در این ایام، بار یک ساله خود را برای دفاع از ارزش های دینی و انقلابی خود بستند تا حسین گونه در مقابل مشکلات بجنگند.


حجت الاسلام یعقوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، گفت: در اسلام کار، تفریح، عبادت و نشاط و شادی جای خودش است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموزان، افزود: به گفته ایشان، آمریکا با کشور ایران چالش 40 ساله دارد.

 

وی اظهارداشت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب با دین اسلام، رهبری، شیوه حکومت داری و مردم سالاری دینی  ما مشکل داشت و همه تلاش خود را در طول این سال ها به کار گرفته تا به این نظام ضربه وارد کند.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: آمریکا از ابتدا تا به حال در سه محور اقدامات نظامی، جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای و روانی با کشور ما درگیر بود.


رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بیان داشت: به حول و قوه الهی نه تنها نتوانسته ایران اسلامی را در این سه محور شکست دهد، بلکه ما او را شکست دادیم.

 

وی افزود: امروز دیگر آمریکا ابر قدرت جهان نیست و روز به روز در حال افول است و نشانه های شکست او در حوزه نظامی به خوبی مشهود است.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آمریکا با جنگ های نیابتی که توسط داعش و گروه های تروریستی در کشور های همسایه ایران به راه انداخت، با دستان خود جبهه مقاومت را در خاورمیانه شکل داد.

 

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در مقابل آمریکا با تمام توان به پا خاسته و او را زمین گیر کرده است.

 

کد خبر 738432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha