یازدهمین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود

​یازدهمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت شهدای دانش آموز (جبهه سوسنگرد) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مسؤول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یازدهمین شب خاطره دفاع مقدس چهارشنبه هفته جاری 30 آبان از ساعت 9:30 صبح برگزار می شود.

«داود خدایی» با بیان این‌که یازدهمین نشست با حضور دانش آموزان نواحی مختلف آموزش و پرورش و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی در محل تالار معلم تبریز برگزار می شود، افزود: شب خاطره دفاع مقدس، به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه عاشورا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیرستان ماندگار فردوسی از دیگر همکاران برگزاری این نشست حوزه دفاع مقدی هستند.

خدایی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و گفت: جامعه ایران در شرایطی که زیر فشارهای سیاسی و اقتصادی و هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس نیازمند است.

وی افزود: بی تردید نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته اند و تاریخ گویای حضور پرشور آنان در عرصه ها و صحنه های حساس انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دانش آموزان با الگوگیری از فرهنگ عاشورا و با تاسی از اهل بیت(ع) در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از قطره قطره خون خود خواهند گذشت و اجازه نخواهند داد دشمن حتی ذره ای امیدوار به رسیدن به اهداف شوم خود باشد.

 

کد خبر 740396

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha