آموزش های مهارتی باید هوشمندانه و هدفمند ارایه شوند

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: باید در راستای ارائه آموزش های مهارتی هوشمندانه و هدفمند حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سلیمان پاک سرشت» در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر حفظ روحیه امیدواری و سرزندگی اظهار داشت: باید از دانش، علم و مهارت کارکنان و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای حل مشکلات و چالش های موجود بهره جونیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر لزوم پوست اندازی جدی سازمان در راستای شرایط جدید و تغییرات رو به جلو برای ادامه حیات با توجه به رویکردهای جدید سازمان، تاکید و خاطرنشان کرد: باور دارم که در شرایط فعلی؛ فقط بخش محدودی از منابع و پتانسیل هایی که داریم را به فعلیت رسانده ایم. 

وی با اشاره به خاستگاه اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لزوم اندیشه و تغییر و حرکت به سمت روش‌های نوین و رویکردهای جدید سازمان را از اولویت های اساسی و نیاز کشور برشمرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر لزوم نیازسنجی آموزشی قبل از ارائه مهارت‌ها و توانمندی مربیان با برگزاری دوره های بازآموزی تاکید کرد و افزود: انعطاف پذیری آموزش های فنی و حرفه ای جزو ویژگی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت های ما در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی یه آحاد جامعه این است که هدفمند حرکت کنیم و اگر توانستیم در این رویکرد موفق باشیم، جامعه نیز، به کمک ما خواهد آمد.

پاک سرشت با اشاره به این‌که در استان آذربایجان شرقی، اقدامات بسیار خوبی در این راستا، انجام گرفته است، افزود: نباید از تغییر ترسید؛ بلکه باید در عادات ذهنی خود در راستای تعالی و رشد سازمانی دستکاری کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، صبوری و شکیبایی را از ویژگی های خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد.

کد خبر 741702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha