آب شرب استان یزد قطع شده است

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آب شرب در استان یزد قطع شده است، گفت: اگر یک صدم ارزش سنگی که استفاده می شود را به ما آب دهند مشکل ما حل می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «محمد رضا صباغیان» در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه (۶آذر) و در تذکر شفاهی  با استناد به ماده ۴۵ و ۴۸ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دو خط عمده در استان یزد وجود دارد یکی  آب و دیگری سنگ  استپنجاه سال است که سنگ از استان یزد خارج می شود و امروز تنها چیزی باقی مانده از این نعمت الهی باقی مانده گودالی چند صد متری بیش نیست.

 

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر که بنده صحبت می کنم  آب شرب استان یزد قطع شده است اگر یک صدم ارزش سنگی که استفاده می‌شود را به ما آب دهند مشکل ما حل می شود.

 

همچننی در ادامه جلسه امروز «حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی»، نماینده فلاورجان در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: ما هم با قطعی آب موافق نیستیم اما نکته این است که عده ای حقابه  دار هستند لذا باید  توجه شود که  تصرف در آن حرام است

 

وی خاطرنشان کرد: قرار بود بعداز جاری شدن آب در تونل سوم این میزان آب برای آشامیدن و نه برای کشاورزی و صنعت مورد استفاده قرار گیرد؛ کشاورزان ما هم چند سال است که به این دلیل نتواسته اند به کار خود ادامه دهند./

 

کد خبر 743126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha