پورمحمدی توانست نظر مجمع نمایندگان استان را جلب کند

محمدرضا پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز اصلی‌ترین و تنها گزینه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی برای تصدی سمت استانداری است.

به گزارش خبنرگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی امروز با دعوت از محمدرضا پورمحمدی، رییس سابق دانشگاه تبریز برنامه‌های او در راستای اعتلای جایگاه استان آذربایجان‌شرقی را بررسی کرد.

مجمع نمایندگان استان امروز ظهر در جلسه‌ای که با گزینه معرفی شده وزارت کشور برای استانداری داشته است، با اکثریت رای تمام اعضا تائیدیه و رضایت از انتخاب این شخصیت دانشگاهی و علمی برای حضور در عمارت استانداری آذربایجان را اعلام کرد.

قرار است، فردا هیات دولت مراحل بعدی تائید و بررسی گزینه وزارت کشور و مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی را پیگیری کند تا به زودی شاهد برگزاری مراسم معارفه محمدرضا پورمحمدی در تبریز باشیم.

گفتنی است، محمدرضا پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز متولد ۱۳۳۷ در تبریز است که دوره کارشناسی خود را در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در سال ۱۳۶۳ به پایان رساند.

وی در سال ۱۳۶۵ با استفاده از بورس تحصیلی عازم کشور انگلستان شد و فوق لیسانس و دکترای خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه کاردیف (UWIST) اخذ کرد.

کد خبر 743348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha