موشک‌های سپاه قدرت بازدارندگی نظام است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان این‌که موشک‌های سپاه، نماد اقتدار دفاعی نظام است، گفت: ما هیچ گاه مبادرت به جنگ نکرده ایم اما همیشه برای دفاع آماده بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عزت الله جعفری» امروز در جمع بسیجیان شهرستان مراغه اظهار داشت: دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته هیچ‌گاه متوقف نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس جنایتکار به عنوان یزیدیان عصر حاضر تا سرنگونی آنها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای در جهان مطرح است و با تمام قوا و توان در مقابل زورگویی و زیاده خواهی دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و خواهد ایستاد.

سردار جعفری به قدرت و توان موشکی ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی امروز از چنان قدرت دفاعی برخوردار است که این توان موشکی برای آمریکا به یک مساله تبدیل شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: موشک، نماد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و ما هیچگاه مبادرت به جنگ نکردهایم، اما همیشه برای دفاع آماده بوده ایم.

سردار جعفری به مشکلات کشور در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمامی مسئولان در برون رفت از این مشکلات در تلاش هستند.

کد خبر 743836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha