پوستر جشنواره سراسری «بانوی صبور» رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره سراسری بانوی صبور به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس از توابع شهرستان شبستر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره سراسری بانوی صبور امروز با حضور مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، امام جمعه شبستر، فرمانده سپاه ناحیه، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی از خیرین منطقه‌ای به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر سیس برگزار شد.

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در سخنانی با بیان این‌که دشمنان در دو عرصه فرهنگی و اقتصادی به دنبال اعمال سیاست‌های خصمانه علیه ملت ایران هستند، اظهار داشت: تهاجم فرهنگی غرب و جنگ نرم دشمنان نظام با هدف انحراف در اعتقادات دینی و القای باورهای غلط از دین، قرآن و اهل بیت صورت می گیرد.

وی بهره‌مندی از ابزار هنر برای بصیرت‌بخشی و آگاهی‌سازی عموم اقشار جامعه نسبت به توطئه های دشمنان را ضروری دانست و افزود: برگزاری سومین جشنواره سراسری بانوی صبور را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی است.

امام جمعه شبستر دومین عرصه فتنه‌انگیزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران را اختلال در زمینه اقتصاد کشور دانست و افزود: بدون هیچ تعارفی باید گفت که نظام اسلامی با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان مواجه است؛ این توطئه تنها با وحدت و یکدلی مردم و مسؤولان بی‌اثر خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که رفع گرفتاری‌های فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... تنها با تمسک به آموزه های قرآنی و دینی محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: توصیه قرآن و رسول گرامی اسلام(ص) در هر شرایطی حفظ وحدت و انسجام مسلمانان علیه دشمنان است.

حجت الاسلام محمدزاده افزود: اگر به دنبال آبادانی و سعادت جامعه هستیم، راهی جز وحدت وجود ندارد؛ به عبارتی فلسفه بعثت پیامبر گرامی اسلام نیز در هدایت و وحدت امت خلاصه می شود، باید دانست که ما در انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس توانستیم با وحدت برهه‌های سخت تاریخی را عبور کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پوستر سومین جشنواره سراسری بانوی صبور رونمایی شد.

کد خبر 743884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha