جمع آوری روزانه ۳۴۰ تن زباله از سطح شهر یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به خدمات شهری یزد گفت: روزانه ۳۴۰ تن زباله از سطح شهر یزد جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی کاشفی ‌زاده، در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: حوزه خدمات شورای اسلامی شهر یزد به عنوان حوزه گسترده ای است که برخی مواقع اگر کوچکترین قصور بوجود بیاید تبعات زیادی به همراه دارد.

وی افزود: حوزه خدمات با 4 سازمان و سه معاونت حوزه گسترده است که بازدهی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد که در این مدت به بحث های مهمی از جمله ضایعات ورود پیدا کرده ایم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: سگ های ولگرد از جمله اقدامات دیگر ما بود زیرا سال های قبل معدوم سازی بود ولی نامه از مقام وزارت در زمینه عدم  معدوم سازی دریافت شد و در سال های جاری زنده گیری و عقیم سازی صورت گرفت.

کاشفی زاده تصریح کرد: دریافت نردبال 56 متری به عنوان یکی از ضرورت ها بوده است که در این شورا انجام شد و امیدواریم با همکاری شورا دومین ماشین را به منظور قرار دادن در نقطه دیگر شهر خریداری کنیم.

وی گفت: تمام تلاش سازمان پارک ها این است که آب شرب را مدار خارج کنیم و آب چاه و پس آب نیز به عنوان آبیاری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد بیان کرد: ما باید در زمینه افاغنه از خود شروع کنیم و اولین قدم نیز اجاره ندادن خانه های قدیمی به افاغنه شهر است ولی در این راستا نیز اقداماتی در شورای شهر انجام شده است.

کاشفی زاده گفت: در شهر یزد روزانه حدود 340 تن زباله داریم که در این راستا نیز تمهیداتی برای جمع آوری زباله ها داشته ایم.

کد خبر 744665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha