سابقه افراد مشخص می کند که چه کسانی ترسو یا  شجاع هستند

پزشکیان با بیان اینکه برخی که خود عامل فقر و گرسنگی مردم هستند پشت تریبون از این فقر دفاع می کنند، گفت: سابقه افراد مشخص می کند که چه کسی در جبهه بوده،‌ شهید داده و اسیر شده و چه کسی در خواب بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «مسعود پزشکیان»، نایب رییس مجلس در ادامه جلسه علنی امروز (چهارشنبه 14 آذر) و در جریان بررسی لایحه سی اف تی در واکنش به تذکر نادر قاضی پور در تذکری گفت: بحث آقای قاضی پور توهین بود اینکه ما فکر کنیم ما نترس و شجاع هستیم و دیگران ترسو هستند با گذشته و سابقه افراد مشخص می شود که چه کسی در جبهه بوده، شهید داده، اسیر شده و چه کسی خواب بوده است. اینکه ما جو را به گونه ای نشان دهیم که برخی ترسیده اند، مسخره است.

 

پزشکیان تصریح کرد: روندی که طی می شود به گونه ای است که می خواهیم هیچ تاجری نتواند تجارت کند و هیچ صنعتگری نتواند کار کند یا هیچ پولی معامله نشود این چه ربطی دارد که کسی ترسیده است قرار است در این مملکت تصمیم بگیریم که خود را تحریم نکنیم.

 

وی با بیان اینکه بگوییم عده ای ترسیده اند حرف و شعار است، گفت: ترسو کسانی هستند که در این مملکت زندگی می کنند و فقر، بدبختی و گرسنگی مردم را می بینند و خود را به کوچه علی چپ می زنند و آن وقت پشت تریبون از این فقر و گرسنگی دفاع می کنند. عامل فقر، گرسنگی و بدبختی مردم سیاست های غلط ماست که باید اصلاح شود.

 

نایب رییس مجلس خاطرنشان کرد: عامل این موضوع کسانی هستند که ندانسته و ناآگاهانه فریاد می کشند نه کسانی که بر اساس آگاهی می خواهند از سرنوشت کشور دفاع کنند این چه ربطی به کاپیتولاسیون دارد در آنجا سگ آمریکایی هم محترم است ولی اینجا ما می گوییم قانون تصویب کنیم که سرمایه گذار و تاجر ما تسلیم نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در مجلس با قدرت ایستاده ایم و اعلام می کنم که به این لایحه رای می دهم تا مردم بدانند چه کسانی این وضع اقتصادی را برایشان به وجود آورده است./

کد خبر 745450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha