چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها در تبریز منتشر شد

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، چهارمین جشنواره «ایده‌ها و فرصت‌ها» را با هدف استفاده از ظرفیت های کارآفرینی اجتماعی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، این جشنواره امسال در سه محور اصلی طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه، نرم‌ افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ا ی، اسباب‌ بازی و انیمیشن و یک بخش ویژه برگزار می شود.

طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه، نرم‌ افزار رایانه‌ ای، بازی رایانه ‌ای، اسباب ‌بازی و انیمیشن در حوزه های آموزش مهارت‌ های اجتماعی پایه به کودکان (پیش از دبستان)، آسیب ‌ها و جرایم فضای مجازی، جرایم اقتصادی و امور حقوقی، محورهای چهارمین جشنواره استارتاپی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه است که پیش رویداد آن اول دی ماه امسال و رویداد اصلی دهم تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و ایده پردازان می توانند با ثبت نام در سایتwww.festivalidea.ir در دو بخش دانش آموزی و آزاد تا نیمه دوم دی شرکت کنند. در پایان سه تیم در بخش آزاد برگزیده و یک تیم در بخش دانش‌آموزی منتخب خواهند شد و فرصت حضور در مرکز نوآوری معاونت را خواهند داشت.

جشنواره استارتاپ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم مختلف و به منظور حمایت از کارآفرینی اجتماعی، تشخیص یک مشکل اجتماعی و استفاده از مفاهیم و اصول کارآفرینی برای ایجاد تغییر برگزار می شود.

کد خبر 745988

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha