مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کنیم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر حل مشکلات گرانی، بی عدالتی، و تبعیض در کشور گفت: باید در کنار مشکلات؛ دستاوردهای انقلاب و خدمات ارائه شده از سوی ادارات به مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جلسه هماهنگی کرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز، اظهار داشت: همه مشکلات کشور را می دانیم، مسؤولان متولی باید به فکر حل مشکلات جامعه باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در بازگو کردن مشکلات باید کمی هم انصاف داشته باشیم، باید از دستاوردهای انقلاب گفته شود و مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کنیم.

وی ادامه داد: به گونه ای نباشد که هر تریبونی به دستمان رسید تنها مشکلات را مطرح کنیم؛ متأسفانه جامعه به همه چیز بدبین شده و نگران آینده کشور هستیم که در این زمینه البته باید نگرانی ها را به مسؤولان بازگو کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر حل مشکلات گرانی، بی عدالتی، و تبعیض در کشور گفت: باید در کنار مشکلات؛ دستاوردهای انقلاب و خدمات ارائه شده از سوی ادارات به مردم بازگو شود؛ تا مردم بدانند سازمان های مختلف چه خدماتی را ارائه کرده اند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که در زمینه موضوع فتنه ۸۸ با انصاف صحبت کنیم، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ ما را از نظر بین المللی عقب راند به طوری که ما در مذاکرات هسته ای به نقاط قوتی رسیده بودیم ولی همین جریان فتنه، سبب ضعیف شدن موضع ما در مذاکرات شد. 

وی ادامه داد: باید این موضوع را با انصاف بررسی کنیم که دشمن چگونه این فتنه را طراحی کرد، البته طراحان این توطئه در خارج از کشور هستند و وابستگانی در داخل کشور داشتند ولی افرادی نیز در اثر بی بصیرتی وارد این جریان شدند که آنها در ۹ دی بازگشتند.

کد خبر 746419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha