واکنش وزیر صنعت به افزایش قیمت‌ خودرو

رحمانی در خصوص اعلام قیمت محصولات شرکت ایران خودرو گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مسؤول قیمت گذاری خودرو است و این سازمان باید در این باره اظهار نظر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «رضا رحمانی» امروز در حاشیه افتتاح واحد صنعتی تولید فولاد شهریار تبریز در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام قیمت محصولات شرکت ایران خودرو اظهار داشت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مسوول قیمت گذاری خودرو است و این سازمان باید در این باره اظهار نظر کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: بخشی از خودروها مشمول قیمت گذاری شورای رقابت است و دولت در آن ورود پیدا می کند و بخشی که خارج از مصوبه شورای رقابت است فرآیندی کارشناسی دارد که سازمان حمایت و تولیدکنندگان باید در این باره توضیح دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های جدید وزارتخانه گفت: وزارت صمت تمام تلاش خود را برای فعال کردن واحدهای راکد صنعتی، حفظ تولید و ایجاد اشتغال که از اهداف اصلی دولت می باشد، به کار بسته است.

رحمانی ادامه داد: برای حمایت از تولید، فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنای کار دولت است و در این راستا هیچ محدودیتی در حمایت از تولید و کالای ایرانی نداریم. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: برای تسهیل امور جلسه سران قوا را داریم و در مواردی که اصلاح قانون یا تسهیل اجرای قانون لازم است، این کار انجام می شود تا از تولید و مردم حمایت شود. 
 

کد خبر 746176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha