پیکر شهید صفاری بر روی دستان مردم دارالعباده یزد تشییع شد

پیکر شهید نیروی انتظامی، شهید صفاری بر روی دستان مردم دارالعباده یزد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پیکر شهید نیروی انتظامی، شهید ایرج صفاری بر روی دستان مردم دارالعباده یزد تشییع و در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد.

در این مراسم که آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد؛ محمدعلی طالبی، سرپرست استانداری یزد و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر شهید بر روی دستان مردم تشییع و با قرائت نماز توسط حجت الاسلام مدرسی به خاک سپرده شد.

سرهنگ محمدرضا مزیدی در ارتباط با نحوه شهادت این شهید والامقام بیان کرد:  در راستای مبارزه با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور، ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با رعایت قانون به کارگیری سلاح ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و در این عملیات بر اثر برخورد 2 خودرو با هم، متاسفانه سروان ایرج صفاری به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این حادثه یکی دیگر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی رضایت بخش است.

کد خبر 746201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha