دعوت شورای هماهنگی کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در تشییع شهید مدافع حریم امنیت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم جهت حضور در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حریم امنیت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۱۷ آذر ) در اطلاعیه ای از عموم مردم جهت حضور گسترده در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حریم امنیت سروان داریوش رنجبر در یاسوج دعوت کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»
 

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹) 
 

شهادت هنر مردان خداست و چه نیکو است که این هنر در راه پاسداری و صیانت از ارزش های اسلامی به ویژه حراست از امنیت مومنین به کار گرفته شود.


شهیدان مدافع حریم امنیت جامعه اسلامی، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت و ازخودگذشتگی و با نثار جان ارزشمند خود، از حریم جامعه دفاع نموده و امنیت پایدار را برای امت مسلمان و جامعه اسلامی به ارمغان می آورند. 


وقوع جنایت تروریستی در چابهار، یک بار دیگر قساوت و خباثت و دلهای پرکینه دشمنان ملت ایران را آشکارتر ساخت، اما به کوری چشم دشمنان، ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد و عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه و کور تروریستی را به سختی تنبیه و از کرده خود پشیمان خواهند کرد. 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی که با هدف القای ناامنی در جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه، شهادت افتخارآمیز سروان شهید داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده را به خانواده های معظم و معزز این دو شهید گرامی و عموم مردم متدین و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می نماید، در مراسم تشییع و تدفین شهید بزرگوار سروان داریوش رنجبر که روز یکشنبه 18 آذرماه ساعت 10 صبح از جلوی فرماندهی انتظامی استان واقع در میدان امام حسین علیه السلام یاسوج برگزار می شود حضور پرشور، باشکوه و دشمن شکن داشته باشند.

 

شایان ذکر است صبح روز ۱۵ آذرماه جاری ساعت ۹:۵۵ دقیقه یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرد که طی آن دو نفر از پرسنل کادر و وظیفه این نیرو شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اسامی شهدای حادثه تروریستی شهرستان چابهار، گفت: «ستوان دوم داریوش رنجبر» و سرباز وظیفه «ناصر درزاده» در اینحادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

کد خبر 746182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha