تغییر الگوهای رفتاری مهم‌ترین اصل در سبک زندگی صحیح است

مبصر گفت: می‌توانیم با تغییر الگوهای رفتاری، محیط زیستی سالم را به ارمغان آوریم و سبک زندگی صحیح برای خود داشته باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سردرود، مطابق فصول گذشته همایش پیاده روی خانوادگی با شعار "نشاط و تندرستی با محیط زیستی سالم" با حضور بانوان سردرودی و دیگر مسؤولان شهری از میدان حجاب آغاز و تا مقابل مسجد قائم آل محمد برگزار شد

آرزو مبصر، مسؤول کمیته بانوان شورای شهر سردرود در همایش بزرگ پاییزه پیاده روی بانوان این شهر اظهار داشت: با اشاره به این‌که باید قدر هوای پاک را دانست، افزود: باید اهمیت حفظ محیط زیست و هوای پاک را در خانواده ها نهادینه کنیم و این امانت را سالم تر به نسل های بعدی منتقل کنیم. 

مبصر با تاکید به این‌که بیشترین آلایندگی زیست محیطی را خودروها  ایجاد کرده و می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری، برخی شهرها  چندین روز تعطیلی داشتند که این تعطیلی‌ها، خسارات فراوانی برای کشور به همراه داشته است. از این رو باید با تلاش و کوشش فردی و گروهی در راه حفاظت و حراست از محیط زیست خود گام برداریم.

وی ادامه داد: این ما هستیم که می‌توانیم با تغییر الگوهای رفتاری، محیط زیستی سالم را به ارمغان آوریم و سبک زندگی صحیح برای خود داشته باشیم، چه در مصرف بهینه آب و چه در موضوع استفاده درست از نعمت‌های خدادادی، چه در مسأله پرهیز از شکار غیرمجاز و چه در موضوع عدم استفاده از وسایل آلاینده، این موارد همه می‌تواند محیط زیست ما را از آسیب‌های احتمالی مصون دارد.

مبصر با اشاره به انتخاب شعار محیط زیستی برای همایش بانوان اظهار داشت: انتخاب شعار محیط زیستی برای این همایش عمومی بانوان، گامی مهم در راستای نشان دادن اهمیت مسائل زیست محیطی و گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست در این شهر است.

گفتنی است، در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

کد خبر 747999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha