مشارکت مردمی، بهترین راهکار برای پرشور کردن برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی

طالبی با اشاره به برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مشارکت مردمی، بهترین راهکار برای پرشور کردن برنامه های دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد علی طالبی»، در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: ما امسال در زمینه برنامه ها کمیته نظارت و ارزیابی بر عملکرد کمیته ها و دستگاه های مختلف داریم که امیدواریم این اقدام نیز به خوبی صورت گیرد.

 

سرپرست استانداری یزد خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در زمینه برنامه های کارگروه ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امری مهم است که باید از ظرفیت های مختلف از جمله شبکه های اجتماعی استفاده شود.

 

طالبی تصریح کرد: برخی از برنامه ها منخصر به ایام الله دهه فجر نیست که ما باید مبنای آن را شروع گذاشته و بعد از دهه فجر نیز ادامه داشته باشد.

 

وی گفت: تشکل های مردمی و استفاده از ظرفیت های مردمی کمتر در برخی از دستگاه ها صورت گرفته است که در این راستا ما باید مشارکت مردم را افزایش دهیم.

 

سرپرست استانداری یزد بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور صرفه جویی های مالی باید در تمامی دستگاه ها صورت گیرد.

 

وی افزود: در مشارکت بخش خصوصی باید آنها را به سمت برنامه های شاخص بزرگ استان سوق دهیم که اگر برنامه های شاخص را در استان تعریف کنیم می توانیم از کمک بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

 

کد خبر 750042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha