برگزاری "جایزه ادبی" از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز

جایزه ادبی تبریز در موضوعات شعر و داستان کوتاه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، جایزه ادبی تبریز در موضوعات شعر و داستان کوتاه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می شود.

  

نویسندگان داستان کوتاه و شاعران علاقه مند می توانند آثار خود را در موضوعات مرتبط تا 30 آبان سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

این جشنواره در بخش شعر به دو زبان ترکی و فارسی و در قالب های کلاسیک و آزاد نیمایی و سپید و نیز در بخش داستان کوتاه به زبان فارسی اجرا می شود.

 

بر اساس فراخوان جایزه ادبی تبریز، سقف آثار ارسالی در بخش شعر 3 اثر و در بخش داستان 2 اثر است و آثار تکراری و آثار برگزیده سایر جشنواره ها مورد پذیرش قرار نمی گیرند.

 

براین اساس، آثار ارسالی می بایست بر روی یک طرف کاغذ تایپ شده و مشخصات کامل و فهرست آثار منتشره قبلی صاحب اثر در صفحه ای مستقل قید شود.

 

گفتنی است، از برگزیدگان جشنواره طی مراسمی در تبریزف تقدیر به عمل آمده و تندیس جایزه ادبی تبریز به صاحبان اثار برگزیده اهدا می شود.

 

به نفرات اول هر بخش 20 میلیون ریال، نفرات دوم هربخش 15 میلیون ریال و به نفرات سوم در هر بخش 10 میلیون ریال اهدا شده و به نفرات چهارم تا دهم هر بخش نیز مبلغ 4 میلیون ریال تعلق می گیرد.

 

علاقه مندان بایستی آثار خود را تا 30 آبان سال جاری به دبیرخانه جایزه ادبی واقع در تبریز، خیابان آزادی، جنب پارک مفاخر اذربایجان شرقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری ارسال کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 75378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha