راه‌یابی گروه سرود کانون شهید تجلایی تبریز به جشنواره ملی آوای بیداری

گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید تجلایی مسجد آیت الله طالقانی تبریز به مرحله نهایی جشنواره «آوای بیداری» راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ۱۷ سرود راه‌ یافته به مرحله نهایی جشنواره «آوای بیداری» مشخص شدند که در این بین گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید تجلایی مسجد آیت الله طالقانی تبریز از استان آذربایجان‌شرقی توانست به مرحله نهایی این جشنواره هنری راه یابد.

بنابر این گزارش، از مجموع ۴۰۰ اثر ارسالی در قالب سرود به دبیرخانه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در سایت «آوای بیداری» برای رای گیری مردمی بارگزاری شده بود؛ ۱۷ اثر به عنوان آثار برتر جشنواره برابر با آراء مردمی شناخته شده و به مرحله نهایی راه یافته است.

آثار برگزیده برای دریافت مرحله دوم آراء مردمی به صورت مجزا در سایت جشنواره به آدرس www.avayebidari.ir بارگزاری شده است تا در مرحله نهایی به رقابت بپردازند و علاقه‌مندان می توانند تا پایان روز ۲۶ دی ماه با مراجعه به سایت جشنواره  و معرفی اثر برتر در رأی‌دهی جشنواره مشارکت کنند.

پس از پایان زمان رای گیری  و در اختتامیه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در استان لرستان برگزار خواهد شد، یک اثر که بیشترین رای مردمی را دریافت کرده باشد به عنوان اثر برتر جشنواره و ۳ اثر به عنوان آثار منتخب داوران معرفی خواهد شد و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، مرحله استانی جشنواره سرود «بچه های مسجد» به همت بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی و با همکارهای نهادهای مختلف به ویژه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

کد خبر 754040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha