ثبت نام پرداخت وام های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از ثبت نام پرداخت وام های اشتغال برای ایجاد مشاغل خانگی از سوی این نهاد خبرداد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: ثبت نام پرداخت وام برای ایجاد مشاغل خانگی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حال انجام است.

 

وی افزود: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در ایجاد مشاغل خانگی ایجاد خود کفایی خانواده ها و حل مشکلات آنهاست.


ولیئی اضافه کرد: خانواده هایی که می توانند در بحث مشاغل خانگی فعالیت داشته باشند می توانند امکانات و تسهیلات لازم را برای این منظور از کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت کنند.

 

وی با اشاره به تبادل نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به خانواده ها گفت: نشست هم اندیشی و تبادل نظر بین بانک های عامل و حوزه اشتغال امداد جهت تسریع و ایجاد وحدت رویه در ایجاد مشاغل خانگی انجام شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه اطلاعیه های مربوط به ثبت نام از طریق زیر نویس و جراید به اطلاع مردم استان رسیده است گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مردمی آماده ثبت نام از تمامی کسانی است که در این زمینه توانایی ها و مدارک لازم را دارا باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 75557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha