مسابقات جام فجر در تقویم فدراسیون های جهانی

سلطانی فر از عنوان مسابقات جام فجر در تقویم فدراسیون های جهانی خبر داد و گفت: ۱۸ فدراسیون مسابقه ورزشی ویژه دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مسعود سلطانی فر» در شامگاه دوشنبه (15بهمن) با حضور در آئین افتتاحیه بیشت و هشتمین دوره از برپایی مسابقات بدمینتون جام فجر که به میزبانی البرز برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت دهه فجر و در سطح بین المللی برنامه ریزی شده است.

 

 وزیر ورزش و جوانان افزود: بالغ بر 200 ورزشکار در رده سنی جوانان در این دوره از مسابقات حضور یافته اند که از حیث تعداد ورزشکاران این دوره از شلوغ ترین دوره های ورزشی محسوب می شود.

 

سلطانی فر با ارزیابی اهمیت جایگاه مسابقات جام فجر در تقویم فدراسیون های جهانی مطرح کرد: ۱۸ فدراسیون مسابقه ورزشی ویژه دهه فجر برگزار می شود.

 

وی با نظر بر اهمیت بزرگداشت انقلاب اسلامی مطرح کرد: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با عنوان جام فجر برگزار می شود.

 

وی با ارزیابی از اهمیت کیفی و کمی این دوره از مسابقات عنوان کرد: 28 کشور از سطح جهان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده اند که این مطلب گویای اهمیت جایگاه این دوره از مسابقات ورزشی است.

 

 

کد خبر 763280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha