۲۲ بهمن تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران بود

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک اعلام کردند: حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم در حماسه ۲۲ بهمن، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با آرمانهای انقلاب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در پی حضور باشکوه مردم ولایت مدار استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن 1397، پیامی به شرح زیر صادر کردند؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، آن را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.

حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس استان در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شمارا رقم زد  و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود  تمام دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملاء ساختید.

اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوییم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان کمال تشکر و قدردانی را می نماییم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید. 

کد خبر 765111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha