مهم ترین برنامه در سیستم قضایی جامعه مدیریت صحیح است

مدیرکل دادگستری استان مرکزی، مهمترین برنامه در سیستم قضایی جامعه را مدیریت صحیح قضایی دانست و اظهار داشت: آنچه باید در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد اجرای عدالت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حکمت علی مظفری، مدیرکل دادگستری استان مرکزی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اراک که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: بحث قضاوت و امر قضا در اسلام مورد توجه بسیار قرار گرفته و مدیریت قضایی توانمند با برنامه ریزی می تواند دادسرا را به سمت و سویی حرکت دهد که موجب افزایش راندمان کاری آن باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه باید در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد اجرای عدالت است چرا که با اجرای عدالت ارایه خدمات به سرانجام می رسد.

 

حجت الاسلام مظفری، اضافه کرد: انتظار مردم از سیستم قضایی رسیدگی عادلانه و با سرعت مناسب و کیفیت مطلوب به امور قضایی و اجرای احکام است.

 

وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت عدالت و انصاف قضایی افزود: علاوه بر اینها اجرای صحیح احکام نیز از موضوعاتی است که به مدیریت سیستم قضایی بر می گردد.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام آذریان، رئیس کل اسبق دادگاه های عمومی و انقلاب استان مرکزی، نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک حضور داشت، حجت الاسلام قاسم عبدالهی، به عنوان رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اراک معرفی و از زحمات و خدمات حجت الاسلام محمدعلی آذریان تقدیر و تشکر شد. 

 

پایان پیام/

کد خبر 77416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha