دشمن با استفاده از بی بصیرتی خواص میخواست بین امت و ولایت جدایی اندازد

حجت الاسلام گواهی ضمن اینکه روز 9 دی را روز شکرگزاری خواند گفت:از سالها قبل این عوامل وابسته به بیگانه با استفاده از گمراهی بعضی خواص بی بصیرت برنامه ریزی کرده بودند تا بین امت و ولایت تفرقه بیندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در جمع پرسنل رسمی و وظیفه این سپاه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اهل بیت با اشاره به فرا رسیدن یوم ا... نهم دی گفت: انسان گاهی در شکرگزاری از نعمتهای الهی که به او ارزانی می شود غفلت می کند گاهی ممکن است مبلغی ناچیز به او برسد. خدا را چند مرتبه شکر می گوید ولی از یک خطر جانی مثل عمل جراحی که نجات پیدا می کند و نیازی به آن نمی بیند از شکرگزاری غافل می شود.

 

وی افزود: حماسه جاویدان نهم دی 88 روز بصیرت و اعلام وفاداری دوباره ملت سرافراز وغیور ایران است که مشت محکمی بر دهان تمامی یاوه گویان فتنه گر داخلی و خارجی کوبید. چرا که از سالها قبل این عوامل سرسپرده و وابسته به بیگانه با استفاده از گمراهی بعضی از خواص بی بصیرت برنامه ریزی کرده بودند تا به خیال خام خود بین امت و ولایت تفرقه بیندازد و فاجعه بی حرمتی به عاشورا را خلق کردند. ولی ملت بصیر و آگاه ایران در نهم دی به خیابان ها آمدند و پاسخ دندان شکنی به تمامی مستکبرین دادند و ما باید شکرگزار این حضور گسترده باشیم در حقیقت در این روز خداوند متعال تجدید حیات دوباره ای را به نظام اسلامی عطا نمود که هر سال این روز را که روز میثاق امت با ولایت است جشن می گیریم.

گفتنی است سپاه محمدرسول الله (ص) تهران در اینباره بیانیه ای هم صادر کرده است.
پایان پیام/
 

کد خبر 7745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha