۸۵ درصد از تصویربرداری سریال روزهای بی‌قراری در تبریز انجام گرفت

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: ۸۵ درصد از تصویربرداری سریال روزهای بی‌قراری در شهر تبریز و ۱۵ درصد در شهر مشهد انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «مرتضی صفری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق سفارش رسانه ملی فصل دوم سریال روزهای بی‌قراری در استان تولید شد.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان با بیان این‌که این سریال اولین سریال پر قسمت جدی مرکز است که از شبکه دو پخش خواهد شد، افزود: ۸۵ درصد از تصویربرداری این سریال در شهر تبریز و ۱۵ درصد در شهر مشهد انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که سریال یک مجموعه خانوادگی و خانواده محور است، خاطرنشان کرد: فصل دوم سریال روزهای بی‌قراری هر روز از ۲۱/۳۰ از شبکه دوم پخش خواهد شد.

صفری با اشاره بر اینکه شروع تصویربرداری سریال از اوایل تیرماه تا اواسط دی‌ماه سال گذشته انجام گرفته است، افزود: البته بحث تدوین و صداگذاری و موسیقی کماکان ادامه دارد که برای چند قسمت از سریال تمام شده است و امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده نیز کل سریال صدا گذاری و موسیقی نهایی انجام شود.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان افزود: در این پروژه علاوه بر حضور بازیگران سطح ملی، بستری برای هنرمندان بومی استان آذربایجان‌شرقی و مشهد مقدس هم فراهم شد.

 

کد خبر 777745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha