ویژه برنامه‌های هفته جوان از ۲۶ فروردین آغاز می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی گفت: مقرر شده تمامی برنامه های هفته جوان با رویکرد کمک به سیل زدگان و جمع آوری اقلام مورد نیاز آنان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «امیر تقی زاده» امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره علی اکبر در سطح استان، اظهار داشت: 28 فروردین ماه جاری 313 نفر از جوانان برتر و نمونه در حوزه های مختلف معرفی می شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی افزود: این جشنواره همه ساله در سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی ارزش های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی برگزار می شود.

تقی زاده با بیان این‌که تاکنون 350 نفر از جوانان در سامانه ثبت نام این جشنواره ثبت نام کرده اند، گفت: امسال برای نخستین بار 10 سازمان مردم نهاد (سمن) برتر سال از بین 172 سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در استان انتخاب می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی افزود: در جشنواره «علی اکبر» امسال در آذربایجان شرقی همچنین 50 سرباز جوان و منتخب که توسط یگان نیروهای مسلح کل استان معرفی می شوند؛ تجلیل خواهند شد.

کد خبر 779452

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha