هنوز از ظرفیت تعاون در کشور استفاده نشده است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که هنوز از ظرفیت تعاون در کشور استفاده نشده است، گفت: تعاونی‌ها باید تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمداسماعیل سعیدی» امروز در همایش روز کارگر که به همت انجمن صنفی کارگران صنعت نفت آذربایجان در تالار سرباز تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد ایران طبق قانون اساسی بر سه پایه استوار دانست، تعاون یکی از آن پایه ها است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که هنوز از ظرفیت تعاون در کشور استفاده نشده است، گفت: تعاونی‌ها باید تقویت شوند. وزیر هم قول دادند تعاونی کارگران پتروشیمی تقویت شود تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود.

وی با تأکید بر این‌که باید اقداماتی هم از نظر روحی و روانی انجام گیرد تا کارگران آرامش بیشتری کسب کنند، افزود: تولید و رونق تولید مدیون کارگران و مجاهدت این سرمایه‌های عظیم انسانی است.

سعیدی با اشاره به این‌که کارگران نقش اصلی را در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: انتقادات زیادی بر اقتصاد وارد است که در درون خانواده مطرح می‌کنیم اما همه باهم در برابر اقدامات خصمانه دشمن محکم ایستاده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: 40 سال است در برابر دشمنان ملت ایران مقاومت و استقامت کرده ایم که ثمرات این ایستادگی را دیده‌ایم؛ در داخل کشور تصمیماتی برای مقابله با تهدیدات دشمن و تبدیل به فرصت، گرفته شده که در آینده نزدیک ثمرات آن دیده می‌شود.

کد خبر 785075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha