جشن بزرگ پیوند عرشیان در دانشگاه آزاد اراک

همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن بزرگ و گفتمان دینی با عنوان پیوند عرشیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار می شود.

مهین غلامی، کارشناس پژوهش و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت جشن ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به خبرنگار شبستان گفت: گفتمان دینی با عنوان پیوند عرشیان در روز یکشنبه 7 آبان در جشن پیوند عرشیان در تالار فارابی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جشن پیوند عرشیان به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار می شود، افزود: این گفتمان دانشگاهی نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود.

 

وی در ادامه همچنین از برگزاری سلسله نشیت های بحث و بررسی تهاجم فرهنگی نیز در این واحد دانشگاهی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این نشست ها ویژه دانشجویان نخبه دانشگاهی است که قرار است هر ماهه در دانشگاه آزاد برگزار شود.

 

کارشناس پژوهش و آموزشغلامی اضافه کرد: دانشجویان نخبه به عنوان یک قشر تاثیر گذار در دانشگاه هستند که تربیت و پرورش صحیح این افراد آینده درخشانی را برای آینده نظام فراهم می کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه این نشست ها با هدف پرورش نیروهای ارزشی برای آینده است، یاد آور شد: شرکت کنندگان در این جلسه برای حضور در جلسات بحث و مناظر با اقشار مختلف جامعه آماده می شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 78877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha