یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در زنجان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر، یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، علی کاظمی در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های سوم خرداد در استان اظهار کرد: سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر است که به نام روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به شهادت بزرگمردانی در روز سوم خرداد اشاره کرد و گفت: این عزیزان خون خود را برای حفظ اقتدار و عزت نظام به پای درخت انقلاب ریختند.

 

وی به برنامه های سوم خرداد در استان زنجان اشاره کرد وگفت: به همین منظور یادواره شهدای عملیات بیت المقدس برگزار می شود.

 

کاظمی به غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگرعملیات بیت‌المقدس در این روز اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت نرم‌افزار چند رسانه‌ای «روزهای خدایی» ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس برای متقاضیان توزیع می شود.

 

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، صدور بیانیه به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد، هماهنگی برای اهدای خون توسط همکاران علاقه‌مند و برگزاری زیارت عاشورا به یاد شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای رمضان در موزه آثار شهدا از جمله برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر به شمار می‌رود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: فضاسازی، تجلیل از جانبازان و خانواده‌های عملیات بیت‌المقدس شاغل در بنیاد استان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های این ایام است.

 

بازدید از موزه شهدا، استفاده از فرمایشات بزرگان نظام جمهوری اسلامی درباره سوم خرداد در سربرگ مکاتبات اداری، دیدار و عیادت از جانبازان و والدین شاهد بستری در بیمارستان و منزل و برپایی نمایشگاه‌های عکس مرتبط با عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در گرامیداشت این روز محسوب می شود.

کد خبر 790020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha